Za volantem škodovky jsem vstupoval do politiky, řekl Vandas během návštěvy automobilky. Kritizoval „stahování topení“ ve výrobě

Za volantem škodovky jsem vstupoval do politiky, řekl Vandas během návštěvy automobilky. Kritizoval „stahování topení“ ve výrobě5. března 2013 U příležitosti svých 44. narozenin navštívil předseda Dělnické strany sociální spravedlnosti (DSSS) Tomáš Vandas automobilku Škoda v Mladé Boleslavi. Během netradiční návštěvy zavítal do zdejšího muzea Škoda Auto, kde u některých vystavených vozů zavzpomínal na politické začátky.

„Zhruba v polovině 90. let minulého století jsem jezdil v černé stopětce, pak jsem ji vyměnil za Favorita. Na to auto mám obzvláště bohaté vzpomínky, protože za jeho volantem jsem de facto vstupoval do politiky,“ prozradil šéf DSSS, který za dob republikánů začínal kariéru v této straně jako řidič pražského sekretariátu. Více Od republikánů k Dělnické straně

Tomáš Vandas si prohlédl i moderní škodovky, včetně konceptu Vision D, jenž byl představen v roce 2011 na autosalonu v Ženevě. „V porovnání s Tatrou, která skončila v exekuci, je dnes ze Škody populární světoznámá značka,“ konstatoval předseda dělnické strany a aktivní řidič současné oktávky. Zároveň však neopomněl doplnit, že za úspěchem stojí německý Volkswagen. „Ten úspěch musíme brát velmi, velmi střízlivě,“ dodal.

Stahovat topení zaměstnancům? Může to být jen začátek

Za volantem škodovky jsem vstupoval do politiky, řekl Vandas během návštěvy automobilky. Kritizoval „stahování topení“ ve výroběVandasova návštěva mladoboleslavské automobilky se neobešla bez debaty o aktuálních problémech. Lídr dělníků například kritizoval současné aktivity vedení fabriky, které se rozhodlo k úsporným opatřením na úkor snížení kvality pracovních podmínek zaměstnanců.

„Chápu, že v dnešní nejisté době se každá firma snaží šetřit, kde se dá, ale snižovat topení zaměstnancům na 18 stupňů mi připadá krajně nevhodné a hlavně to může být spouštěčem k daleko drastičtějším opatřením, pokud se odbory dostatečně neozvou,“ komentoval předseda DSSS tzv. projekt s názvem GreenFuture, jenž se tváří jako snaha vyrábět auta co „nejzeleněji“, ve Škodovce ho ale v těchto dnech pocítil na vlastní kůži každý: firma stáhla vytápění v továrních halách i kancelářích. Odůvodňuje to tím, že v opačném případě by musela propouštět.

Tiskové centrum DSSS

Fotogalerie


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nastavení fotogalerie